si cumeL y loNeLy..hihihihi

Posted by mieZa taiB on Monday, May 24, 2010

















susah juGa menjadi lonely

semua orang tanya

kenapa..? why..? bakeT..?

ada org tu ckp 'ko memilih sangat agaknya..'

isshhh..mana ada bebeh, tada y brani pikat gue..cehh..sila sdiakn plastik tuk muntah.kui3

lek ah ya al'..aQ nda minta pun jadi begini..

biarlah Q bha, y penting aQ gumbira
(padahal sedey..cehs)
p/s; aQ bahagia wlupn lonely..hehehe 8p

nak mghabiskan masa y skejap cuma pinjaman dr Ilahi dgn family terchenta..

tb2 saat ini maw bela meoow..meoow aQ si 'stokin' uda lama mghilangkn dri..rindunya..huhu

3

kahwin ataS pilihaN keluarGa..?

Posted by mieZa taiB on Sunday, May 16, 2010

apa pendapat kamu kalu2 kamu dikahwinkan dgn cara di atas..?

scary??..suka ati..? @ rasa damn..?

baru2 ini aQ menyaksikan sendiri salah seorang ahli keluarga aQ y bakal berkahwin dgn pilihan keluarga

beliau ternyata tidak kisah

tetapi lam hati sapalah tahu kan..

cian pun ada terbit lam hati aq..

kalu aQ, sah2 la kan mgamuk n gila mroyan..wah3..over pla

ya..mmg aQ terkenal dgn sifat gila mgamuk d uma kalu2 x puas hati..tp aQ mgamuk n mengaum lam bilik ja

mana penah berani nak tunjuk depan ayahanda terchenta..silap haribulan dpt penampar free pla kn..hihihihi..

tyme majlis bertunang macik aQ ari tu, slah sorg fren dia ckp pasne giliran aQ pla n semestinya plan operandi memilih calon2 adalah d bawah pilihan family..

n aQ tnpa sdar menarik muka 14 belas (apakah..? mcm na tu maw mnarik muka 14 belas..ahhh pedulikan..!)

adeh, macam s**L pon ada..nda sukalah..!!!!

kalu calon y oke..nga apa lah..tp kalu calon cam s**L2 ja..bgs la aq p kawen lari..adeh bisa lg..astagfirullahalazim..

mulut jaat lg ne..huhuhu..

malas ah pikirin soal ini.. bgus lg gue singlE..xsusah kn org kot..!

p/s; sapa2 single tu, jom bfoya2 dgn sepuasnya..ngeh3

1

aQ terasa hati

Posted by mieZa taiB on Wednesday, May 12, 2010
buat kamu teman, perbuatan kamu membuatkan aQ terasa hati..sedey nya ati ini.. aQ fikir masa lalu itu telah kamu maafkan dan sudah membuka lembaran baru untuk bersama-sama mengeratkan tali silaturahim,

namun aQ silap dan salah anggapan, ternyata kamu masih mendendami hal semalam malah masi marah terhadapku.

aQ sungguh tidak mahu membuat ati kamu terasa malah aQ tidak menyedari perbuatan aQ menyakitimu sehingga pernah kita terserempak dijalanan dan aQ menghulurkan tangan dengan ikhlas lantas tersenyum namun kamu membuang muka dan memandang jelik salaman yg aQ hulurkan.

maafkanlah aQ kiranya kamu masih marah di atas segala perbuatan aQ terhadapmu, dek kerana aQ masih belum matang n keanak2kan ketika itu lalu aQ membuat kekhilafan tersebut, lagipun pada waktu itu aQ masih mentah dan tidak dapat membuat pertimbangan sewajarnya.

dan sekiranya kau masih ingat waktu itu, aQ di fitnah dengan segala tohmahan malah dipulau oleh rakan sekelas berbulan lamanya. waktu itu ko sudah tiada di sekolah dan mungkin itu petunjuk dan balasan Allah swt atas perbuatan aQ terhadapmu.

tapi, walaubagaimanapun kiranya aQ setulus ati meminta maaf terhadapmu teman semoga jalinan silaturahim @ persahabatan ini dpt dikekalkan atas nama agama Islam tercinta..amin

p/s; .......

2

awarD..

Posted by mieZa taiB on Sunday, May 09, 2010

1st tyme weh dpt..ngeh3..

rasa diri q cm popular pla..alalala..

wel spt besa kena lah bagi ucapan berjuta2 lemon dengan org yg sudi memberinya..he3..

' berdirinya saya pada malam yang sungguh indah ne adalah untk menerima award sepangkat dengan oscar award tu..tQvm n berjuta2 lemon dan buah kiwi kepada cik puteri yang sudi menganugerahkan patik anugerah sedemikian, patik sangat bersyukur malah tidak lupa juga akan memenuhi tuntutan selepas memenangi anugerah ni...blah..blah..blah...'

baiklah, tuntutan 1,2,3 telah beres saya laksanakan ya tuan pu3..

tuntutan yang ke-4 pulak, [4. senaraikan 15 blogger sebagai penerima award.]

orang2 dibawah ini layak mendapat anugerah ini;

1. che nor adila
2. faridza hamdan
3. farah ridzwan
4. zainurul farah
5. cik hazirah -da red lady...
6. che nor adlia-sista @ bff cik adell
7. suhaila
8. farihana ab razak
9. cik polos @ arin
10. dayah
11. mira amir
12. eryati
13. amal nasibah
14. cik primadona
15. cik sarah

kiranya sudilah menerima award tersebut ya..

p/s; tQ to pu3...terasa diri ini dihargai...auwww..(mode; over ne..layan ja la ya..)



2
Posted by mieZa taiB on Saturday, May 01, 2010

mode: cuti2 msia d lanGkawi..

nak ikut..? bole ja..

tp tmbang, bil2 @ sewa2 sgala..kena tgg sndri k..

he3..ekonomi mruncing skang ne..xoxo

motif pic bwh ne..miaw ne maw ikut tp xbole..dia tkut ayaQ..cian dia..hu3..





Copyright © 2009 tHe sLeepY daMseL All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.