3

anda piLih gaYa @ jenaMa.?

Posted by mieZa taiB on Sunday, April 11, 2010

mana lebih penting gaya @ jenama brg tu??

bagi aQ dua2 pn sama pnting..


kalu benda tu misalnya kasut y xbjenama tp stailo..aQ sah2 like..

tp kalu bnda tu bjenama n stailo..aQ 2x ganda like..he3

namun, tada duit smua tu pun hnya tngal kngan ja la..

slalu bnda y xda jnma@ lam erti len nda fofular ne selalu org label kualiti mcm thp ayam ja cz lbih murah dr y ada jnama..tp ada jg brg murah y tahan lma kalu pndai jaga la..

y ada brand pla, harga brg tu mmg x ble tahan, smpi ada 1 helai baju berharga Rm 1k..aQ pun nda sanggup bli..sanggup cri y murah2 ja..ada jg tu kali d rombengan @ bundle..he3




tp depends jg ma individu tu cz pilihan ada d tgn masg2, nda semestinya smua harta benda kta harus punya 'jenama' kecualilah anda mampu tuk membelinya, y nda mampu macam aQ tu jum kta duk diam2 smbil mkn oreo..k

kalu ckp pasl kualiti, sah2 la brg bjenama y org rmi akn pilih, misalnya produk kesihatan @ kecantikan mst la korg nak y kaw2 kan..kalu brand cap ayam..ble rosak muka n kulit korg y mulus tue..



aQ pena dgr nasihat dr sorg pakar (pakar apa pn aq sda lupa) lam MHI ari tu, dia nasihat supy bli brg bjenama cz kualiti bgs n tahan lama, tp bukan smua jenis brg la misalnya, belilah spek mata, kasut, beg, produk kesihatan n len2.

p/s; ya sy da ikut nsht pakar tue, mmg terbukti bkesan cz brg2 tersebut d jamin tahan lama smpai anak cucu aQ pn ble pakai lg..he3


3 Comments


k.mimi, aku pilih dua2..
hehe
tp kalo bleh maw beli brg murah tp nampak cam mahal..wah!


lia, btul tu..aq pu sokg taw..he3

Copyright © 2009 tHe sLeepY daMseL All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.