6

miemi: kemas barang

Posted by mieZa taiB on Friday, November 13, 2009
penatnya aq..baru ja habis kemas 2kotak..

ada 2kotak lagi nak kemas..

banyak gila barang2 aq..huhuhu..

padahal aq balik 22hb, lama lagi maw balik

tapi pas tengok bilik fenny yg lapang maka aq pun mahu jugala packing barang

lagipun, nanti tak la aq kelam-kabut kan

kemarin ari jadi kawan sya..sya lmbat wish..dia macam majuk..tapi sya taw dia guwau ja

sowi ah cik gomez..aq mmg nak wish lam fB awl2 tapi ko faham2 la line skg ne kalah siput bab* kelajuanY..

cik farid pun dah balik uma dgn slamatY..walaupn mgalami pelbagai peristiwa yang akan kukuh lam ingatanY

jeles tapi aq harus bersabar..nda lama lagi blik kg..ada 8ari ja lagi..

kali ne aq nda beli ole2 pun..hu3..agak sedey..tapi len kali ja la..tada usin (money)..

balik kg nanti aq bz..macik aq kahwin..sah2 aq kena keja keras cuci piring..

aq da kontek ahli2 persatuan 'cuci'..kami da janji nak cuci sama2 smua piring tu..aq harap kontrak/tender cuci piring tu jatuh ke tangan kami..harap2 la..

mura reziki..cukup syarat2 tuk kahwin ..majlis aq pula menjelang len ari..hehehe..

opps..salah lagi..calon tada..so rilek2 ja..

p/s: eh lupa pla..aq da kahwen tapi pas wat presentation kmi da cerai..amcm kool kan kahwen mcm ne..hehehe





6 Comments


Salam miemi..
Amboi..ada blog rupanya..
Jan lupa cek out my blog..
Mis u ;-p


oh.. belajar mana nie? pasti universiti kan? xsabar nak balik rumah ya sampai packing awal? hehhe..


haha...tahniah kerna berjaya mengemaskn brg..haha...


dyla: eh bukn ko tak suka kek2 ne??

pu3 ijau: ok bebeh..mis u too..

incik ahmad: blajr kat utan ne..he3..sgt la patik nda sbar blik uma..hehe

adiaz: makaseh..perli aq ka??hu3


Komen aq jer yg ko xrply kan..huhu..xpala..

echa ;-(

Copyright © 2009 tHe sLeepY daMseL All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.