0

camat ari raya aidiladha..

Posted by mieZa taiB on Sunday, November 29, 2009
baru ja aq balik ne dr kg..
penat ba..byk knduri pg..
puwut pun makin gebus..
haha

kdt tada..nk msg org wish ry pun susah..
aq igt aq da top up tp..besala hp aq jd hot kbelakangan ni..slalu ilang bila da adeq2 aq pegang..
dorang apa lg, mhabiskan kedit aq yang seciput tu la
nda pa..aq rilek2 ja

skarang aq slalu jd drebar..
n seperti besa nda bgaji la kan, antar adeq p skola..dia ada xm spm..
mutu pmanduan masi d tahap agak scary..
haha..cian kpd smua pnumpang2 gue..

lagipun dgn mutu jalan d sabah ne..
mmg sesuaila gue bawa pelan2..
tp aq slalu lupa n slalu bawa laju2..smpi kena marah..
hehe..padan muka..berangan tyme bw keta la tu..

nex week balik kampung d beaufort..macik gue kawen..
pastu kena balik sem4na..pacik aq pla btunang..
emmm cuti skola ne kn..ramai la yang kawen n tunang n mcm2 lg..
t ah aq uplod pic tyme knduri kawen tu..hehe..



p/s: kepada semua yang nak kawen tu..selamat pengantin baru ya..semoga bahagia hingga akhir hayat..

0

miemi: menumpang kasih

Posted by mieZa taiB on Saturday, November 21, 2009
selama beberapa jam ini aq menumpang kasih d uma zahid sekeluarga di as..

baik budi zahid n fmly akan gue kenangkan i/Allah hingga akhir hayat..

hanya Allah swt sahaja yang bisa membalas budi baik zahid sekeluarga..amin

makaseh berjuta2 lemon cik zahid ya..may Allah owez bless u n fmly..

esok pagi aq akan pergi meninggalkan bumi kedah ne

smoga perjalanan balik ini baik2 aja

smoga bas320 itu tidak delay waktu perjalanannya..

hadiah untuk ari jadi mak aq belum beli lagi..sebenarnya aq bingung nak beli apa..

tetapi bayangan jambangan bunga kesukaan mak aq terbayang2 di mata..hehe..

untuk mak aq yang setulus hati menyayangi kami sekeluarga..malah, sanggup berkorban apa sahaja demi kami..

mak..selamat hari jadi..(umur dirahsiakan sebab mak aq muda sangat..ngeh2)

may all ur wish come true..

amin..

p/s: sesiapa yang nak menjadi menantu mak aq tu sila2lah bagi hadiah ari jadi spesel..hehe..gwau2 ja

1

miemi: 2012

Posted by mieZa taiB on Wednesday, November 18, 2009
sempat pegi tgk muvie td..

ingatkan p makan ja..last2 ktaorg p tgk muvie 2012..

bes jg la..wlupn aq rasa macam knowing lg bes tp impact muvie 2012 sgt menakjubkan..

yg plg ok..ending muvie tu bagus..

nda macam ending knowing yg penuh misteri..

muvie ne jg membuatkan rasa taubat tu membuak2 lam ati..

p/s: entri simple ari ne..tada mood nak tulis pjg2..IB byk lagi nak kna baca&hafal..
tapi hati n minda aq ne da terbang jau ke uma..hehe 8>


6

miemi: kemas barang

Posted by mieZa taiB on Friday, November 13, 2009
penatnya aq..baru ja habis kemas 2kotak..

ada 2kotak lagi nak kemas..

banyak gila barang2 aq..huhuhu..

padahal aq balik 22hb, lama lagi maw balik

tapi pas tengok bilik fenny yg lapang maka aq pun mahu jugala packing barang

lagipun, nanti tak la aq kelam-kabut kan

kemarin ari jadi kawan sya..sya lmbat wish..dia macam majuk..tapi sya taw dia guwau ja

sowi ah cik gomez..aq mmg nak wish lam fB awl2 tapi ko faham2 la line skg ne kalah siput bab* kelajuanY..

cik farid pun dah balik uma dgn slamatY..walaupn mgalami pelbagai peristiwa yang akan kukuh lam ingatanY

jeles tapi aq harus bersabar..nda lama lagi blik kg..ada 8ari ja lagi..

kali ne aq nda beli ole2 pun..hu3..agak sedey..tapi len kali ja la..tada usin (money)..

balik kg nanti aq bz..macik aq kahwin..sah2 aq kena keja keras cuci piring..

aq da kontek ahli2 persatuan 'cuci'..kami da janji nak cuci sama2 smua piring tu..aq harap kontrak/tender cuci piring tu jatuh ke tangan kami..harap2 la..

mura reziki..cukup syarat2 tuk kahwin ..majlis aq pula menjelang len ari..hehehe..

opps..salah lagi..calon tada..so rilek2 ja..

p/s: eh lupa pla..aq da kahwen tapi pas wat presentation kmi da cerai..amcm kool kan kahwen mcm ne..hehehe





1

1 hari d library..

Posted by mieZa taiB on Tuesday, November 03, 2009
ari ne pada jam 12 tengahari..
waktu tu aQ n cik farid sedang khusyuk menelaah pelajaran
tiba2..ada 1 suara misteri sedang menyanyi tanpa mghiraukan pitching n tone sora mnyanyi tanpa segan silu d khalyak ramai..
aq n cik farid pun mencari la si empunya suara..
kerna telah mnganggu konsentrasi kami..
issh..s*** btul..kan dalam lib ne..*maki aQ lam hati smbil jeling2..

toleh2 punya toleh..rupa2nya sorg minah cina duk blakang meja kami sdg mnynyi tnpa sedar dri,
dia punyala nynyi dgn khusyuknya..lagu apa..ntah la..mcm lagu celine dion dak pun lagu richard marx..issh ntahla..
tapi MASALAHNYA..dia menyanyi dlm lib..wlupn blik tu bolela kita wat bisg sesuka ati n sesedap rasa..namun consider la orang lain y sibuk nak stdy..huhu..

aq toleh minah cina sebelah aq..dia sah2 tgh menahan gelak n senyum2 mlihat aq..
tanpa segan silu..aku pun ketawa sambil mnutup mulut..(kna cover cz stil lam lib)
cik farid pun ktawa cover2 line gak..hehe..kalu maw nynyi sekalipun anda hendaklah consider org lain n sedar dri dimanakah anda berada..jgn jadi spt minah cina yg telah saya bagi maki free sebentar tadi..huhu..

ne la akibatnya apabila terlupa mmbawa kad matrik..last2 kna stdy kat bilik 24jam**..buat pengetahuan smua..blik 24jam mrupakan bilik stdy yg mmbolehkan kita membuat diskusi dgn rakan2 tanpa perlu memakai pakaian formal..library uni aq mmpunyai rule yang ketat lam bab pemakaian..sia2 aq pakai formal ri ne..huhuhu..

p/s: sok bawa kad matrk ya cik miemi sayaM..hehehe..

Copyright © 2009 tHe sLeepY daMseL All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.