3
Posted by mieZa taiB on Monday, September 14, 2009

test ari ne..agak ok..walaupun aq jawab setakat mana yang aku mampu.. apa2pun smoga Dr bagi markah yang memberansangkan supaya diriku bersemangat utk menghadapi final yang akan menyeksakan diri apabila jadual xm kali ne berturut2 untuk 4 paper (huhuhu)


aq suda siap membeli barang2 tuk d pos buat kali ke-3..semua barang2 itu mempunyai unsur2 kejutan..ngeh2..rasaY memadaila 2 helai t-shirt u2 tuk ayahanda terchenta, sehelai jesi arsenal new edi utk bro boy, sehelai baju kurung tuk sista wanie, brooch tuk perawan terchantek (nenek pompuan belah ayahanda n bonda)..emm..nak tambah apa lagi ya??..rasanya da cukup la tu..mesti berat pas kena timbang nti...smoga bungkusan tersebut sampai dengan selamatnya sebelum ari raya yang bakal menjelanG..



emmm..kad raya aq lum sampai lagi agakY..lambatY merpati a.k.a pos laju ne anta..aq nak tengok sangat reaksi tuan haji tue..cehh saja ja nak tengok samada bliaw terharu @ tidak.. yang penting time 1st raya aq kena topup cukup2 agar aku boleh ber'3G' dengan galaknya..mesti aq sedey nti..huhu..mak aq lagi la..kena sediakan kleenex sekotak tu..hehe..gwau ja mak..sayang mak 4ever.. ;>

owh ya tadi aq beli mercun..ishhh3..macam budak2 ja kan..untung pacik jual mercun tadi..yala sekali 3 org beli..nda sabar la nak men..t aq nk uplod pic aq n rakan2 cumel aq men mercun..hehe..
tapi sebelum itu, kenalah mnyiapkan asg tuk admin..kena submit b4 raya..dehh..bru ja nak rilek2 pas test td..emm..sabarla..ne smua iso la pny pasal..ndapala..smua tu kan ada hikmahY..

p/s: agak2 raya ne dapat duit raya lagi ka??..hehehe..

3 Comments


1. gud luck 4 ur test!
2. semuge adioh sampai ke sabah baa..
3. tuan haji mesti terharu gle!!!
4. kepom! pom! pom! bunyi mercun!! ngehe..


a.makaseh..
b.amin..smoga slmat smpai..
c.mudah2an la tuan hj tharu..ngeh3..
4.td da test mercun..kak mung pun bli lia..hehe..besh2..


cis..aku baru terbaca entry ni

Copyright © 2009 tHe sLeepY daMseL All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.