3
Posted by mieZa taiB on Thursday, December 31, 2009
kenapa blok aQ ja selalu ada masalah air..

aishhh..orang nak tutttttt** pun susah..huhuhu..

hari tahun baru yang tak beshh langsung..!!!!

2

tahun baru..

Posted by mieZa taiB on Thursday, December 31, 2009
hari ne 01/01/2010..
aq rasa hari ne sama ja macam hari2 yang lain..beza pun hanya hari ne aq bole buka kalender baru..
selamat tinggal 2009
tahun yang mengajar aq untuk jadi matang (err..yaka)

azam baru..malas nak cakap..
takut tak wat ja..
tapi still ada improvement la dari tahun2 lalu..
nak berazam kenalah kotakan azam yang lalu..

tapi berazam tuk jadi y lebih baik..
pun lebih baik dari x berazam langsung..
azam aq..he3..aq sematkan lam diri sahajalah
bukan xnak kongsi..tp aq lebih suka low profile..cehh

p/s:del np aq xble bka blog ko..ko block aq ka..hu3..



2

sem baru bermula..(lagi)

Posted by mieZa taiB on Monday, December 28, 2009
hari bahagia ne (kunun la) bermula la 2 klas yg aq n geng rimba hadiri dengan penuh semangat..

tapi sia2 sahaja kerna lec xdtg..hu3

balik u mst ada saja perubahan..

misalnya:

-banner2 y dipasg mengalu2kan lepulgn siswa/i

-sistem bas y x perlu top up

-isu bilik n rumate (alhmdlh rumate aq org y sma)

-isu add drop subjek..(tataw la status subjk labor tu..huh)

-kemas barg2 (borg btul la..hbs sem kna smpn lam stor pastu sem baru kna ambil then ulang smua tu stp thun..owhh sgt tensen..)

-n hal y lain2..

apa2pn..selamat pulang ke U masing2 ya..

2
Posted by mieZa taiB on Tuesday, December 22, 2009
wishlist:

-cut hair (but its hard to choose wat kind of hairstyle that i like n sesuai)
-eat b'Apple a lot n lot n lot...(wah2..lagaknya)
-shop 4 new shoes n bag (i need it..opps..20++pasg kasut tu nk smpn mna..hohoho)
-change my lappy to a very 'ringan' n cute size 1..
-owning a dream car n house (terlebey suda ne)
-bF y ehem3 (ciri2 spesifikasi drahsiakn atas2 sbb tertentu)
-semakin cun drive..jgn gesel keta org lg..huhu..
-dapat dL..he3..
-be a better person..(inside n out)

3
Posted by mieZa taiB on Monday, December 21, 2009
sana sini penuh dengan cerita fitnah..

adui na..pa kejadahnya fitnah2 org nda btempat ne

tilik diri sendiri n paling2 kurang sila2 lah bermuhasabah diri

jgn terus2 tabur fitnah

tada makna pun..lagi org benci ada lah..

p/s: jgn dengki kejayaan org smpai maw kasi buruk nama org..berdosa taw..sia2 blajaq skola agama..kalu dengki sangat usaha lah demi kejayaan..man jadda wa jadda..

3

juz returned from kampung..fuhhh

Posted by mieZa taiB on Monday, December 14, 2009
the wedding day end yesterday..my family n i of cos have been stressed and worked so hard to make this ceremony going well at that day

its good to see many happy things happen lately (even though there oso sumthing bad happen n hurt many feelings especially me)

'selamat pengantin baru' to my dearest aunty 'acik nong' n her husband uncle salleh..well..now there's a new 'rakyat' in my family..our family will expand from now on..hehe



my 'majlis' well..its hard to explained bcos there no need to rush n i oso have to focus on my study -n saying sumthing bout my study, i juz checked my result n it turn quiet well for this sem..i'm so relief but not so excited..because my result shows improvement than last sem..alhamdulillah- i knew that al my friend have the same flying colour result n congratz ya all..

owh ya..congratz oso to our fren who won IHL n will depart to HK 4 anor competition..(i was moved n excited when hear this news n then berazam for nex year that i shud try to enter this kind of moot comp hehehe..i juz hope dat i have the courage wen da time has come..wah2)

wel..enough wit da gud news..

now for the bad news..

our new sem scheduled held on 27th dec 09..n i already booked the ticket on 26th..i juz receive the msg that our sem will b postponed n my ticket can't be changed..but its okay bcs few of my friend wil return early n it juz 1 night that i hv to spend alone at the room..hope there's nothing happen..

n yes..wearing 'pink' oso a bad thing happen to my life lately..i'm sorry but pink colour can't fix its place inside of my heart(tiada ruang utkmu)..huhu..wel the colour theme of my aunty weds is pink pastel..n i hv to be her 'pengapit'..luckily i only to wear a white n creamy silk baju kurung but the selendang colour is soft pink..to not make any fuss bout this smal matter so i juz wear it n pretend it was my fav colour at that moment..its turned ok..n i can accept it for real..haha..i juz can't imagined to see my friend's faces when they see my photo n how kelat my face when i see color pinky around my grandmomma house n it oso surround inside the bride's room all the time..

beside, soon enough i will be a 'macik'..hahaha..its sound funny but in reality its not funny at all..wel its only family matter..

owh ya..there was backstabber living around my life..n da funny thing is they have family ties with me..so frustrated bcs i never done this kind of backstabbing act behind of people..i hate this..but when i'm thinking of this..it was a part of life..the choice is always lay in my hands whether i accept it or juz let it go..i determine n solely choose to let it go..but my feeling still hurt..its hurt n i screamed like hell inside..how dare they do this to me..i can't tolerate with this..but now i must be patient n be mature..it only a childish act if i want to take a revenge..juz let it go n juz do selamba look..

p/s: to dat bitchy who try ruin my life..u r not b forgiven..n ur effort juz useless bcs it didn't affect me..go to hell with ur bitchy world..final word memang dasar Ss..

2

aku tidak pandai bersuara..namun yang pasti aku mahu berani hidup untuk berhadapan dengan kegagalan

Posted by mieZa taiB on Tuesday, December 08, 2009
setiap manusia mengimpikan untuk melakar kejayaan demi kejayaan dalam kehidupan masing-masing,

mereka tidak putus asa untuk mengejar cita-cita yang diimpikan malah sanggup bergolok gadai untuk menjadikan mimpi mereka satu kenyataan,

aku juga tidak terlepas dari menjadi salah seorang insan kerdil dalam golongan manusia sedemikian,

aku tidak pandai bersuara malah kadang-kala suara hati itu sentiasa tersimpan kemas lagi kukuh dalam hati,

namun, aku sangat pasti bahawa aku mahu berani hidup untuk menghadapi sebarang kegagalan,

pada pendapat aku, hidup berani untuk gagal bermaksud berani mengambil risiko dan sanggup berhadapan dengan kegagalan secara positif,

oleh itu, hidup berani untuk gagal kini akan tersemat sebagai motto hidupku kerana hidup ini sangat berharga dan setiap saat tidak harus dipersiakan.

sekian, terima kasih

p/s: terima kasih kepada teman seperjuangan merangkap bff saya, cik dyLLa kerna tidak segan-silu untuk berkongsi pengetahuan mengenai pertandingan ini..

2

19 hari sahaja lagi oit..!!

Posted by mieZa taiB on Sunday, December 06, 2009
hakikatnya aku cuma ada 19 ari sahaja untuk berfoya2 di rumah
stiap hari aku habiskan dengan rutin2 seorang bibik, driver, chef, kakak, penanam anggur wlupn blum grade...

esoknya seperti besa..aku akan ulang rutin di atas tanpa rasa bosan n jauh sekali mengeluh (ehem2..)

sok lusa aq nak p berurut..segala urat saraf aq ne da tak btul..

mak aq pun da penat nak picit2 aq (padahal aq ja y sengaja nak bmanja2..ish2 da tua2 pun masi nak baring riba mak)..hehe..dasr ank manja..

malam ne aq mkn burger hangiT y dmasak adeq pojie q..huhu..sedap jg la wlupn hangiT..dak pa ah rezki jgn d tolak kn..

p/s: nda sabar nak nonton east of eden..emm..mcm salah ja spellingnya tu..ahh biaq p la..hua3..

6

oitt..tambiranG!!!

Posted by mieZa taiB on Friday, December 04, 2009
geram ah..

ada plak manusia ne label aq sebagai manusia 'tambirang'

knapa jg maw label2 org ne..

ishhh..mmg dasar Ss$ bha tu org..

siap la ko munguk!!!

0

camat ari raya aidiladha..

Posted by mieZa taiB on Sunday, November 29, 2009
baru ja aq balik ne dr kg..
penat ba..byk knduri pg..
puwut pun makin gebus..
haha

kdt tada..nk msg org wish ry pun susah..
aq igt aq da top up tp..besala hp aq jd hot kbelakangan ni..slalu ilang bila da adeq2 aq pegang..
dorang apa lg, mhabiskan kedit aq yang seciput tu la
nda pa..aq rilek2 ja

skarang aq slalu jd drebar..
n seperti besa nda bgaji la kan, antar adeq p skola..dia ada xm spm..
mutu pmanduan masi d tahap agak scary..
haha..cian kpd smua pnumpang2 gue..

lagipun dgn mutu jalan d sabah ne..
mmg sesuaila gue bawa pelan2..
tp aq slalu lupa n slalu bawa laju2..smpi kena marah..
hehe..padan muka..berangan tyme bw keta la tu..

nex week balik kampung d beaufort..macik gue kawen..
pastu kena balik sem4na..pacik aq pla btunang..
emmm cuti skola ne kn..ramai la yang kawen n tunang n mcm2 lg..
t ah aq uplod pic tyme knduri kawen tu..hehe..



p/s: kepada semua yang nak kawen tu..selamat pengantin baru ya..semoga bahagia hingga akhir hayat..

0

miemi: menumpang kasih

Posted by mieZa taiB on Saturday, November 21, 2009
selama beberapa jam ini aq menumpang kasih d uma zahid sekeluarga di as..

baik budi zahid n fmly akan gue kenangkan i/Allah hingga akhir hayat..

hanya Allah swt sahaja yang bisa membalas budi baik zahid sekeluarga..amin

makaseh berjuta2 lemon cik zahid ya..may Allah owez bless u n fmly..

esok pagi aq akan pergi meninggalkan bumi kedah ne

smoga perjalanan balik ini baik2 aja

smoga bas320 itu tidak delay waktu perjalanannya..

hadiah untuk ari jadi mak aq belum beli lagi..sebenarnya aq bingung nak beli apa..

tetapi bayangan jambangan bunga kesukaan mak aq terbayang2 di mata..hehe..

untuk mak aq yang setulus hati menyayangi kami sekeluarga..malah, sanggup berkorban apa sahaja demi kami..

mak..selamat hari jadi..(umur dirahsiakan sebab mak aq muda sangat..ngeh2)

may all ur wish come true..

amin..

p/s: sesiapa yang nak menjadi menantu mak aq tu sila2lah bagi hadiah ari jadi spesel..hehe..gwau2 ja

1

miemi: 2012

Posted by mieZa taiB on Wednesday, November 18, 2009
sempat pegi tgk muvie td..

ingatkan p makan ja..last2 ktaorg p tgk muvie 2012..

bes jg la..wlupn aq rasa macam knowing lg bes tp impact muvie 2012 sgt menakjubkan..

yg plg ok..ending muvie tu bagus..

nda macam ending knowing yg penuh misteri..

muvie ne jg membuatkan rasa taubat tu membuak2 lam ati..

p/s: entri simple ari ne..tada mood nak tulis pjg2..IB byk lagi nak kna baca&hafal..
tapi hati n minda aq ne da terbang jau ke uma..hehe 8>


6

miemi: kemas barang

Posted by mieZa taiB on Friday, November 13, 2009
penatnya aq..baru ja habis kemas 2kotak..

ada 2kotak lagi nak kemas..

banyak gila barang2 aq..huhuhu..

padahal aq balik 22hb, lama lagi maw balik

tapi pas tengok bilik fenny yg lapang maka aq pun mahu jugala packing barang

lagipun, nanti tak la aq kelam-kabut kan

kemarin ari jadi kawan sya..sya lmbat wish..dia macam majuk..tapi sya taw dia guwau ja

sowi ah cik gomez..aq mmg nak wish lam fB awl2 tapi ko faham2 la line skg ne kalah siput bab* kelajuanY..

cik farid pun dah balik uma dgn slamatY..walaupn mgalami pelbagai peristiwa yang akan kukuh lam ingatanY

jeles tapi aq harus bersabar..nda lama lagi blik kg..ada 8ari ja lagi..

kali ne aq nda beli ole2 pun..hu3..agak sedey..tapi len kali ja la..tada usin (money)..

balik kg nanti aq bz..macik aq kahwin..sah2 aq kena keja keras cuci piring..

aq da kontek ahli2 persatuan 'cuci'..kami da janji nak cuci sama2 smua piring tu..aq harap kontrak/tender cuci piring tu jatuh ke tangan kami..harap2 la..

mura reziki..cukup syarat2 tuk kahwin ..majlis aq pula menjelang len ari..hehehe..

opps..salah lagi..calon tada..so rilek2 ja..

p/s: eh lupa pla..aq da kahwen tapi pas wat presentation kmi da cerai..amcm kool kan kahwen mcm ne..hehehe





1

1 hari d library..

Posted by mieZa taiB on Tuesday, November 03, 2009
ari ne pada jam 12 tengahari..
waktu tu aQ n cik farid sedang khusyuk menelaah pelajaran
tiba2..ada 1 suara misteri sedang menyanyi tanpa mghiraukan pitching n tone sora mnyanyi tanpa segan silu d khalyak ramai..
aq n cik farid pun mencari la si empunya suara..
kerna telah mnganggu konsentrasi kami..
issh..s*** btul..kan dalam lib ne..*maki aQ lam hati smbil jeling2..

toleh2 punya toleh..rupa2nya sorg minah cina duk blakang meja kami sdg mnynyi tnpa sedar dri,
dia punyala nynyi dgn khusyuknya..lagu apa..ntah la..mcm lagu celine dion dak pun lagu richard marx..issh ntahla..
tapi MASALAHNYA..dia menyanyi dlm lib..wlupn blik tu bolela kita wat bisg sesuka ati n sesedap rasa..namun consider la orang lain y sibuk nak stdy..huhu..

aq toleh minah cina sebelah aq..dia sah2 tgh menahan gelak n senyum2 mlihat aq..
tanpa segan silu..aku pun ketawa sambil mnutup mulut..(kna cover cz stil lam lib)
cik farid pun ktawa cover2 line gak..hehe..kalu maw nynyi sekalipun anda hendaklah consider org lain n sedar dri dimanakah anda berada..jgn jadi spt minah cina yg telah saya bagi maki free sebentar tadi..huhu..

ne la akibatnya apabila terlupa mmbawa kad matrik..last2 kna stdy kat bilik 24jam**..buat pengetahuan smua..blik 24jam mrupakan bilik stdy yg mmbolehkan kita membuat diskusi dgn rakan2 tanpa perlu memakai pakaian formal..library uni aq mmpunyai rule yang ketat lam bab pemakaian..sia2 aq pakai formal ri ne..huhuhu..

p/s: sok bawa kad matrk ya cik miemi sayaM..hehehe..

0
Posted by mieZa taiB on Tuesday, October 27, 2009
buat insaN tuhaN..
percayala yanG aQ tak pernah membencimu
menjadi teman mu satu nikmat yanG Tuhan bagi untuk aQ
tapi kadangkaLa..kerNa salaH anGgap kamU berubaH jaU
daN membuaTkaN aq terasA haTi..

sehinGGakan aQ beraSa kamU tidaK ikHlas menjadI sahabaT Q...

p/s: no komeN..

4

oveR tHe rainBow..

Posted by mieZa taiB on Monday, October 26, 2009


cantik kan view ne..hanya ada d bumi sintoq ja taw (subhanAllah)..saksikanlah...





0
Posted by mieZa taiB on Sunday, October 25, 2009
i have to make 'STUDY' as part of MY life foreveR...

owhh the Almighty Allah swt..plz bles us..amin..

2
Posted by mieZa taiB on Saturday, October 24, 2009

kepada teman-teman cumel seperjuangan..

gud luck tuk final exam yang bakal menjelang..
al da besh..

jangan lupa print slip xm siap2..

p/s; oppps, lupa aq nak print slip..hehehe..

4

papadaM..

Posted by mieZa taiB on Wednesday, October 21, 2009

kemarin kami dengan rasminya telah melihat muvie berjudul 'papadom'..

komen2 kami adalah seperti berikut:


1.bes la..
2.lawak gilak tgok farid kamil jadi noxx..hua3..

3.poyo tp cute..he3..(que haidar)

4.kami sayang papa @ daddy @ ayah @ bliaw kami..
5.cumel la LJ..he3..kan adel kan..

6.nak beli dvd..xpenah aq beli dvd crita melayu..owwhh..aq bukan xminat crita@muvie melayu..

7.y pntg nak tgk lg..
8.4 bintang setengah tuk film ne..




3

surat ciNta ..he3..pena buaT ka?..

Posted by mieZa taiB on Monday, October 19, 2009


Surat Cinta Rock Kapak

Salam,

Amacam awekku? Lu orait ke? Wa harap lu ok-ok je..

Awekku, gua telah membaca surat lu tempohari. Apasal lu buat cenggini kat gua? Selama ni cintan gua terhadap lu bukan main. Lu ingat gua main-main ke? Cintan gua mendalam very deep you know! very deep purple! Lu tak perasan ke?

Apa yang kurangnya gua ni? Cuba lu cakap! Gua ni tak cukup hensem ke? Atau lu sudah ada balak lain? Lu sound gua beb! Mentang-mentang lu keja opis, lu ada skandal dengan mat despatch kat opis lu tu! Mamat poyo tu lu nak? Apa barang?!! Setakat mat despatch, kalau lu nak tau, gua dulupun pernah mintak jadi cikgu tapi tak dapat. Bukan pasal gua takde kelayakan tapi tadika kemas jarang amik cikgu lelaki. Lagipun jiwa gua lebih kepada seni. Tiket konsert gua semua habis jual! Sebab tulah gua jadi tukang jual tiket konsert funfair buat sekian lamanya sampai tauke funfair tu tak offer kat onglain.

Gua memang betul-betul tak puas hati ni! Lu memang bikin gua panas! Sampai hati lu buat macam ni kat gua setelah apa yang gua dah kasik kat lu. Lu ingat gua ni apa?!!

Awekku, lu ingat tak dulu sewaktu lu & gua first time jumpa? Masa tu hujan. Lu takde payung. Lu lari pegi kat bus stop. Lu basah kuyup. Kesian pulak gua tengok lu kesejukan. Gua bukak jeket gua pastu kasik lu pinjam. Baek punya gua usya. Start tulah lu & gua sama-sama sudah feeling-feeling. Gua ingat lagi lagu "antara gadis" masa tu kita layan menjadi lagu tema cinta gua kat lu. Gua selalu nyanyi lagu tu kat talipon public. Lu tak ingat ke? Ke lu dah lupa?!!

Pehal lu buat cenggini?!! Gua dah tangkap cintan maut kat lu wo! Janganlah buat gua macamni! Kalau lu tak suka cara gua lu cakaplah! Janganlah kerana besday lu gua hadiahkan t-shirt metallica, lu buat camni pulak kat gua. Gua tau sapa gua. Gua memang macamni, rocker sejati! Lu pun tau sapa gua. Dulu lu takdepun macam ni. Lu tak kisahpun! Lu layan selamba je. Tapi kenapa sekarang lu berubah? Nampak je gua rocker tapi gua pun beriman jugak, beb! Sembahyang jumaat tak tinggal wo!

Lu pikirlah sindri, beb! Gua dah curahkan segala-galanya kat lu. Gua dah sound mak bapak gua nak meminang lu. Gitar Gibson secondhand gua tu gua dah gadai. Gua buat modal nak kawin dengan lu. Cayalah cakap gua! Gua tak tipu! Betul cakap lu! Gua harap lu pikirlah baik-baik, beb! Gua dah takde awek lain lagi. Lu sorang jelah yang gua cinta. Awek lain gua usya diorg tak layan gua cakap lu! Gua tak tipu! Betul punya cakap lu!

Akhirkata dari gua, kenang gua dalam doa makan malammu. Semoga lu berbahagia, beb!

Yang Benar,
Rockersejati


Surat Cinta Saintifik Sangat Pun Tak Leh Gak. hahah

Dalam kesuraman ultra lembayung tika tujuh bulan menumpahkan cahaya dibawah kaki langit khirmizi, tiba-tiba aku terkenangkan eurika nostalgia cinta lama yang kita palitkan berdua. Kehadiranmu bersama molekul-molekul hidrogen menerjang segala kekusutan yang membelit tali perutku. Dan kehadiranmu itu mengajar aku erti rindu gelora dan shahdu.

Kau juga mengajarku erti cinta, singa laut,beruang kutub, penguin, kambing salji, mee rebus, cendol, koridor, kotak pensil, tali kasut dan pasu bunga.Kala itu, kita bagaikan Nobita dan Sizuka.Kau dan aku umpama Kurt Cobain dan Rafeah Buang yang tidak dapat dipisahkan. Malangnya percintaan yang mendapat liputan meluas hingga ke planet Ziku itu telah mengundang perpisahan yang akhirnya telah mengecewakan seluruh penternak lipan di Burma. Kau pergi jua ketika Kuala Lumpur sedang bersiap sedia menjadi tuan rumah Sukan Komanwel 1998.

Sesungguhnya perpisahan itu berpunca daripada penebangan pokok getah secara besar-besaran di Lembah Klang. Pemergianmu menyebabkan aku menghidap penyakit resdung dan hepatitis-Q secara mengejut. Ketiadaanmu memaksa aku memakai topi keledar setiap masa sebagai langkah keselamatan. Aku seperti tidak percaya dengan apa yang telah terjadi. Aku bagaikan tergelincir dari orbit bumi dan terpelanting ke ruang angkasa, apabila daya tarikan graviti terhadapku tiada lagi berfungsi setelahaku tersungkur dalam percintaan yang berlarutan hingga ke rubber-set. Seluruh perjalanan hidupku menjadi gelita bagaikan terperangkap di dalam gua yang gelap dan ditemani stlagit dan stlagmit yang bagai sembilu.

Kondominium cinta yang kita bina dari makgat basikal dan kipas helikopter akhirnya musnah setelah kau berpaling tadah. Ternyata sikapmu mulai berubah bila Malaysia mula melancarkan satelit MEASAT-1 ke ruang angkasa raya. Sejak itu kau sering melarikan diri bila terserempak dengan abang iparku. Akhirnya aku menyedari bahawa diri ini tidak diperlukan lagi.

Sejak kau tiada, aku sering menyendiri berbual-bual dengan pokok betik untuk mengisi masa lapang. Kadang-kadang aku mengikat botol oren pada tiang rumah agar nampak lebih cantik. Saban hari aku termenung di dalam peti sejuk mengenangkan dirimu yang entah kemana menghilang. Aku cuba bermain badminton sambil makan mi hailam untuk melupakanmu, tetapi aku tak berdaya. Lalu aku membakar mesin basuh dan membelasah empat ekor itik serati jiran sebelah sebagai tanda aku tidak bersalah.

Mengapa? Mengapa sayang? Mengapa ini semua bisa terjadi? Mengapa setelah kau curi hatiku, kau rompak cintaku lantas kau bunuh cintaku sehingga kau terbunuh dalam kemalangan cinta yang ngeri. Aku bagaikan terhimpit dan dihimpit oleh guni-guni batu yang kau timpakan di atas belakangku. Derita yang kautimpakan itu adalah bebanan yang terlalu berat untuk ku tanggung bagaikan mendukung 75 ekor biawak dan 386 ekor anak beruk. Dan kini segala harapanku hancur berkecai bagaikan aku terjatuh dari Menara Kuala Lumpur dan dihempap oleh Menara Berkembar Petronas lalu tersangkut di celah landasan LRT dan kemudiannya digilis pula keretapi Komuter hingga aku hancur berkecai. Oh! terlalu berat dugaan yang kutempuhi kini.

Kini segalanya telah pun berakhir. Aku sedar siapa aku. Aku hanya insan biasa yang suka makan mi segera. Aku bukan McGyver, McDonald's, Superman atau Kesatria Baja Hitam. Aku juga bukanlah Ultraman seperti yang kau idam-idamkan. Aku menyedari kekurangan diri dan kekurangan kemudahan awam di tempat sendiri. Tak perlu dikesali lagi kerana nasi telah menjadi capati dan tin sardin yang ku genggam ini telah pun luput tarikhnya. Segalanya sungguh mengharukan dan semua hadiah pemberianmu termasuk enjin kapal selam telah pun aku cincang untuk dibuat makanan lembu.

Walaupun segalanya telah pun berakhir, disini, diatas pokok getah ini aku tetap menunggu kau akan kembali. Selagi ada nafas ini, selagi ada kompleks membeli-belah SOGO, selagi ada kedai kasut selipar di sekitar Argentina, selagi kumpulan Metallica tidak berpecah, aku tetap menunggumu sehinggalah mentari terbelah lapan. Namun aku menyedari bahawa penantianku hanyalah sia-sia belaka. Akhirnya aku mengambil keputusan mektamad untuk menunggu tiang elektrik dihadapan rumahku berbuah. kalau tiang elektrik berbuah nanti, aku poskan buahnya kepadamu. Nak tak?




Jadi, memang la merepek surat cinta kat atas ni. Tapi jangan lak korang tiru. Mau minta break terus gf/bf korang. Hahah


p/s; dipetik dari blog ini..link bebeh..

0

21 days..by green day..

Posted by mieZa taiB on Sunday, October 18, 2009
Do you know what's worth fighting for,
When it's not worth dying for?
Does it take your breath away
And you feel yourself suffocating?
Does the pain weigh out the pride?
And you look for a place to hide?
Did someone break your heart inside?
You're in ruins

One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight
One, 21 guns
Throw up your arms into the sky,
You and I

When you're at the end of the road
And you lost all sense of control
And your thoughts have taken their toll
When your mind breaks the spirit of your soul
Your faith walks on broken glass
And the hangover doesn't pass
Nothing's ever built to last
You're in ruins.

One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight
One, 21 guns
Throw up your arms into the sky,
You and I

Did you try to live on your own
When you burned down the house and home?
Did you stand too close to the fire?
Like a liar looking for forgiveness from a stone

When it's time to live and let die
And you can't get another try
Something inside this heart has died
You're in ruins.

One, 21 guns
Lay down your arms
Give up the fight
One, 21 guns
Throw up your arms into the sky,
You and I
[x2]

0

u r aguMa..hohohoho..

Posted by mieZa taiB on Sunday, October 18, 2009
wat da heck 'aguma' ne??

aguma=monster brupakan manusia..

skg idup dlm psekitaran kehidupan aQ..huhuhu

takut ah..

so gurL..bw aware ya..

k la layan 21 guns lu ya..daa..be tc..

0

vanakaM..

Posted by mieZa taiB on Saturday, October 17, 2009

hapy diwali/deepavali to al my indiaN fwenS..

hav a GreaT daY..

p/s:ari cuti ne aq mengabadikan diri dengan berfoya2 tgk muvie..ishhh2..apa nk jadi la dgn aQ ne..masi nda sdar dri lg...huhuhu..



2
Posted by mieZa taiB on Thursday, October 15, 2009
alhamdulillah..kenyang suda aQ..
makaseh yang sgt tdak terhingga kpd adeL yg sanGup menderMa kn bubur naSi nYa..
kerNa bubuR tu La aQ sgT knyG ne..tQ..

emm..nak update skit tntg diriku spnjanG mgU ne..;

-semakin Berat pas makaN ayaM kfC kemarin..(sempat timbG beraT lg)

-asG yG tngaL tuk dsiapkan hanYa lah asg Land..yeyeh..

-present pula ahaD ne kena present IB(islamc bnking)..

-da melepaskaN windU kpd ayah bonDa terchenTa pada 8hb until 11hb yang laLu..

-bapaku telah kOnVo..alhmdlH..(dgr2 nak smBg master..hohoho..deL mst ko fhm kn ksengsaraan aQ huhuhu..)

-naK dgR hot.fm tp hamPa..wel..mst korG fhM la kan..nda fhm ka..ala wat2 ja faham..citt..

-semaKin malaS pun ada..masi d peringkat tidak sedar diri wlupun taw xm smkin mndekat..hu3

-nak uplod pic..tp kerna ada sifat malas tu telah menghalang tuan punya blog ne tuk trus meng'uplod' pic y bukan2 tersebut

-mnyesal beli tiket awl kerna skg hrga tiket bas** da turun-seturun2nya..huhuhu..bongokkk la a**a*** ne..issssshh..

-sok cuti deepavali..dalam kepala sdg berkira2 nak p braya uma sapa2..tp kwn2 indian aq duk jau2..jd nak ajak kwn cumel aq tu p exrcise @ duk usha sapa2 y mc single mgunakan senjata mata klabu ku..ahaks..gila gatai nak mmpus..kalu tn haji taw konfem la aq d cuci sebersih2nya mgunakan klorox..

-tgh fed up dgn jiran sblah y pasg lgu BSB dgn sound gila maksima..wehh bising lo..aq pasg starstruk t bru ko taw ..huahuaua..

-rumate aq meninggalkan aq bersndirian kerna ada keja d lab..rumate aq lum mkn lg tu..td aq ajak mkn bubur sedekah pemberian deL tp dia tak mboh cz ada prjek2 yg pntg tu dsiapkn..cian dia..

-td aq sempat bc blog kwn2..ada org sayg aq..hehehe..aq syg jg dgn korg..hehe..(ne la akibatY kalu kekurgn kash syg..isshh2)

-smlm smpt bdoa agr Tuhan mnnjukkn sikap sbnar sumbody y aq knal y suka sakitkn ati orG..cian mak bapak dia kn..pnat ajr dia jd orG yg baik..tp pa ble bwat da bgitu prangai azalinya yg ge*** maw ma****.. hohoho..

-kdg2 aq jelik mlihat org prasan lbh2 terhdp diriY sndri..berpada2 la ya..(ne tuk peringtn diriku ja..korg jgn pla emo lbh2 pas bc blog ne..kalu trasa tu pa ble bwat..sapa mkn kicap dia la yg rsa masin mnis nya)..

-aikss..mcm emo pla entry aq kali ne kn..mcm s**l pun ada..tp aq jg msia nda mmpu tuk mnipu dri sndri..yg ptg aq bukn hipokrit..mcm sstgh org tu..hehe..nthla labu labi...

0
Posted by mieZa taiB on Tuesday, October 13, 2009
mgu ne bZ..jap G ah aQ updaTe bloG nE..

biaR la dulu la bersawanG sekejaP..hehehe..

2

PIL..

Posted by mieZa taiB on Tuesday, October 06, 2009
gud lucK test PIL sok kengkawan ya..do da beshh..yehaa..ariba2..

p/s:
aq malas baca..n reasonnya ialah..aQ homesick rupanya..aq windu teramat kat family n negeri bwah bayu tue..bawalah aq terbang..huhuhuhu...

1

rianG haRi raYa 2nd paRt..

Posted by mieZa taiB on Monday, October 05, 2009










pic 1-4 : bhari raya di wet world shah alm..

pic5: 3 anak dara yg blum kahwen..cik saga perak, mrs. D n is3 ustaz..

pic6 : 3 gadis pemalu..(ahaks..)

pic7: emm..sila refer entri pic 5..

pic8: dr kiri--> cik silver saga, mrs D, miz mie, adeq mey, mr suka sengih, adeq zikri, tn rumh, cik Tiah n cik Zah..(xda lam pic..is3 ustaz a.k.a cik dayat)

pic9:refer to pic 8..

pic last: bgambar bsama mak mentua @ tn pny uma @ pn zahid ..he3

mat ari raya u ols..

0

rianG haRi raYa

Posted by mieZa taiB on Monday, October 05, 2009


pic 1&2:makanan yg dsajikan time rya uma zahid

pic3:aQ n cik saga perak

pic4:dayat,jezz n cik faridza

pic5: b4 ke uma mak mentua(zahid)

pic6: rya 1st..

pic 7: 4 anak dara pingitan

pic8: aQ n adeq braya d mines..

pic9:tuan pnya blog tgh snap2..





4

smOga r/sHip kO berkekaLaN hendakY..

Posted by mieZa taiB on Friday, October 02, 2009
aQ bahagia demI temanKu..(tumpanG bahaGia ya)

smOga kO&diA sentiaSa berbaHagia seLalu..amin..

KahwiN nTi ajaK la aQ yA..eH silaP tulis-jempuT aQ ya..

aL da beZ beBeH..

t aQ g egyPt..aQ tGk2kn diA..manA taW diA pasG aweK araB..hehe..graU ja Ya..

p/s:aq bahagia n epi bila teman ku dapat apa y d mahukannya selama ne..bes sgt..mcm aq pla y jatu cinta..ish3..overr pla aq ne kn..nthla..aq masi tkejut ne..tkejut tahap munyit sewel kaci ne..oppps..tarik balik..hehehe..ok2..aq maw fokus wat asg ne..pasl cohabitation..c ya..





2

konvo..yeyeh..

Posted by mieZa taiB on Thursday, October 01, 2009

tempat kejadian benda konvo tu berlaku adeq2 skalian..


tak taw maw tulis apa suda..jiwa kosong ne..cehhhh...yala tu..minggu yg bz..emm konvo da kena rasmi..slamat berkonvo kepada smua siswa/i uum ya..smoga korg bjaya dunia akhirat..amin..da keja jgn lupa tabur jasa kpd agama, bangsa, negara, mak bapak, bini2(bg y byk bini ya), ank2..jgn lupa bg 0.1% dr gaji korg n bank in kpd aq pun ble sgt2..mmg mak bapak aq stuju tu..yala bila lg korg nak berjasa dgn siswi 'kasihan' ne kan..hulur2 la bntuan(sedekah) kpd insan2 yg mmerlukan...hehe..statement y gampang*cilok dr blog pacik daus..bliaw(a.k.a bapa) kepada cik fatem..sila link ..

aq n kengkwn (kec y dpt p obersea tu..ho3..cian capiq..ktaorg tak sm2 knvo dgn ko..) kalu pjg umr bakal2 pakai jubah biru tu 1 1/2 thun akn dtg..he3..amin..



p/s: sabtu ne ada aerobik..wah3..ne kena byk goyang..hohoho..owh ya cik dayat n zahid wat konsert..besh2..pastu nak belai2 sang 'usagi' (sila cari dlm kamus jipun tuk mngetahui apakah nama in bm binatang usagi ne ya..ishh ayt sush maw fhm ne..xlayak la jd cg aq ne..huhu)..emm..then mghabiskn sisa2 asg tuk d anta mgu ne n mgu dpn..daaa 8p

3
Posted by mieZa taiB on Monday, September 14, 2009

test ari ne..agak ok..walaupun aq jawab setakat mana yang aku mampu.. apa2pun smoga Dr bagi markah yang memberansangkan supaya diriku bersemangat utk menghadapi final yang akan menyeksakan diri apabila jadual xm kali ne berturut2 untuk 4 paper (huhuhu)


aq suda siap membeli barang2 tuk d pos buat kali ke-3..semua barang2 itu mempunyai unsur2 kejutan..ngeh2..rasaY memadaila 2 helai t-shirt u2 tuk ayahanda terchenta, sehelai jesi arsenal new edi utk bro boy, sehelai baju kurung tuk sista wanie, brooch tuk perawan terchantek (nenek pompuan belah ayahanda n bonda)..emm..nak tambah apa lagi ya??..rasanya da cukup la tu..mesti berat pas kena timbang nti...smoga bungkusan tersebut sampai dengan selamatnya sebelum ari raya yang bakal menjelanG..



emmm..kad raya aq lum sampai lagi agakY..lambatY merpati a.k.a pos laju ne anta..aq nak tengok sangat reaksi tuan haji tue..cehh saja ja nak tengok samada bliaw terharu @ tidak.. yang penting time 1st raya aq kena topup cukup2 agar aku boleh ber'3G' dengan galaknya..mesti aq sedey nti..huhu..mak aq lagi la..kena sediakan kleenex sekotak tu..hehe..gwau ja mak..sayang mak 4ever.. ;>

owh ya tadi aq beli mercun..ishhh3..macam budak2 ja kan..untung pacik jual mercun tadi..yala sekali 3 org beli..nda sabar la nak men..t aq nk uplod pic aq n rakan2 cumel aq men mercun..hehe..
tapi sebelum itu, kenalah mnyiapkan asg tuk admin..kena submit b4 raya..dehh..bru ja nak rilek2 pas test td..emm..sabarla..ne smua iso la pny pasal..ndapala..smua tu kan ada hikmahY..

p/s: agak2 raya ne dapat duit raya lagi ka??..hehehe..

4

miemi da sihat..alhamdulillah..

Posted by mieZa taiB on Sunday, September 13, 2009
makaseh kepada semua yang concern terhadap diri ini..

xoxo..

8)

p/s: gud luk jawab xm land lw kwan2 ya..aja2 paiti..kpd 'cg' q tq so much(sambil snyum tsipu2 malu) cittt..

2

penderitaan sesi pertama..

Posted by mieZa taiB on Saturday, September 12, 2009
1.sakit puwut sampai kejang..

2. tak ble tido..

3. artikel nda siap..padahal sok kena anta..

4. demam belum kebah lagi..igtkan da ok sejak pagi tadi..

5.barisan ubat warna-warni tengah menunggu dan memanggil aq dari tadi untuk ditelan..

6. arrrghhhh!!..aq tak suka makan ubat..huhuhu..

7.sedang menahan diri dari terus2 merindui mak yang jau di bawah bayu..rindunya..sob3..

8.dan sedang terharu di atas perhatian ayahanda dan rakan seperjuangan..i luv u al..muahh2..

9.doakan la sya sembuh dengan cepatnya ya..hanya Allah swt shj yg bisa membalas segala jasa2 anda semua..terima kasih bnyak2..

10.gud nite..selamat menjalani ibadah puasa...



0

bila nak tukar layout??

Posted by mieZa taiB on Saturday, September 12, 2009
soalan tu penah somebody tujukan khas tuk sya,
bila ya nak tukar?

tapi sy suka dengan layout itam ne.. bagi sy ia simple n nice..

myb kalu da borink t akan sy tukar layout ne..bila??..sy nda taw..tunggu aja la ya..he3..

bukan sy mls (cehh..alasan) tp agak keberatan tuk mnukar layout simple ni.. lagipun sy jenis tak suka menghias blog..hehehe..hias diri sy suka..cehh..
p/s: saya suka hitam..anda bagaimana??
(eh..np pic ne ada kat sini..cehh..sempat pinjm topi adeq aq..bgaya ala2 mafia kunun la..)

2
Posted by mieZa taiB on Friday, September 11, 2009

miemi is demam..

sakit puwut..macam ada api dalam puwut..n kaki pun krem..

nak muntah..tapi tada pa yang bole dimuntahkan..

kepala sakit..

banyak ubat..tp besaq sangat..susah la nak telan..

ishhh..sakit2 macam ne pun banyak komplen pla..pastu sempat lagi update blog..ngeh3..

ok2..nak sambung tdo..kena bykkn rhat (doc yg ckp ya)..

p/s: sempena bulan posa yang mulia..anda disarankan menjaga kesihatan anda sebaik2nya..

4
Posted by mieZa taiB on Monday, September 07, 2009

when the day has gone so fast..we didn't realize it..

i have this kind of dilemma..is it dilemma..i dun care it just a word to describe it..
i have no idea to write in my blog as well as ma fren..who oso share the same situation..
the idea has gone for a while (hope its happen for short period only)..

nowadays, mood of 'hari raya' grow so fast and i feel it too,
i already posted 2 'hari raya' card to ma family at home ( i missed them sooo much)
one card is the biggest card i ever sent to my family..and the other one has music instrumental inside (hari raya instrumental of cos) and it was especially dedicated to my beloved parents..hehe..i thought it was funny but at the same time i was sad becoz this becoming raya it was a first time that i can't be at my home to celebrate 'hari raya' wit ma family..(sob..sob..sob)..
opps..i did it again..i already mentioned this matter b4 la..ahaks..sowila..u hv to read it again n again..(sedey la kunun)

p/s: i'm totally still in the mood of fasting..raya will come..but leaving da fasting month can be hard..its was a relief when all the satan have been chained up or detained..hohoho..
owhh its time to seek for forgiveness rite..i can forgive but its hard to forget but for sake for one person whom ask me to keep up the friendship..sincerely i just forgive..(then how bout 4get??..the status stil unknown..i'm not an angel..huhh..i just an ordinary girl who has her limit)..

i'm sorry for everything that i've done to my lovely family, friends and people who knew me..plz accept my forgiveness..and i oso sincerely forgive all the fault or any mistake that maybe we do or didn't realise back then..happy fasting..

owhh ya..juz a reminder..dun play2 wit 'mercun' ya..(cehh..i juz survey that stuff when we went to bazar ramadan changlun yesterday..a lot of this stuff was sold to public but the policemen at there just 'tgk' n leave the business transaction happened..wtf la rite..so people are freely to buy that stuff w/out being summon by the police..cehh..macam tu pun aq bole beli...he3..well da intention already presence at ma hat..n if ma fwen didn't remind me..maybe there's a lot of mercun i'll buy..hohoho..nakal seh..)


3
Posted by mieZa taiB on Saturday, September 05, 2009

Syor mahkamah keluar perintah tahan ISA


MELAKA: Pergerakan Pemuda Umno mencadangkan supaya keputusan perintah penahanan mengikut Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dibuat oleh mahkamah atau badan berkecuali yang bebas daripada pengaruh politik dan bukan Menteri Dalam Negeri seperti sekarang.

note:..benarkah ini???hohoho..saya sokong YB..

0

bacalah...

Posted by mieZa taiB on Friday, September 04, 2009

2

i felt siCk...

Posted by mieZa taiB on Thursday, September 03, 2009

macam nak sakit ja diri ini..

@ da kena bomoh ne..*wink**,said gumuk

ada pula begitu..citt..

buka posa ari ne mkn burger mB dgn anip n bihA (tQ 4 belanja makaN)..

maybe sebab perut terkejut makan burger time buka posa..

betulkah atau ada sebab lain ne..oppps..

p/s:entry ne tuk ktaorg ja..saja nak tulis coz nda dapat kacau diang malam ne..dia bz study sok ada exam n aq pla ada meting..hohoho..

owh ya pic ats tu mrupakan flip-flap faridza yg sgt cumel..asik2 goyang kapla ja..dengar lagu slow pun kapla goyang dengan rancakY..

0
Posted by mieZa taiB on Thursday, September 03, 2009
i feel itchy diz week..very itchy n its was very painful..(bukan itchy yg garu2 tu..aq sorg ja fhm)

feeling itchy inside n outside..(ntah?..)

my mood oso like 'ombak'..sekejap surut sekejap tenang sekejap air pasang..

i'm busy nowadays..asg.+ tuto + test...n macam2 lagi..

projek admin kena anta b4 raya..n it makes me scream like heLL...noooo..

i didn't start it yet..owhh..wtf la iso ne..ishhh..

saja maw kasi tambah pening kapla q yg tgh tensen..d tmbah2 g pelbagai masalah kn..ishhh..sibuk ja..

p/s: i do care..!!

4

nak beli baju raya..

Posted by mieZa taiB on Sunday, August 30, 2009
raya kali ini aku sambut dengan pertama kalinya di rantau orang..
hal ini adalah kerana sikap saya yang sangat degil + ego + saja nak tambah pengalaman + mrajuk = (adeq2 jgn tiru akak ne) untuk tida beraya d kampung tahun ini..he3

padahal, ayah saya merangkap tuan haji pernah memujuk saya utk bli tiket blik malah d taja sepenuhY oleh bliaw terchenta..namun hasrat murni itu terbantut apabila melihat harga tiket pergi balik ke taWau mencecah rm2000 utk 2 org (aku n adeq aq)..

akhirnya, aku akan menyambut raya d uma mcik d sepang selama seminggu..dan aku tidak keseorangan kerna adeq aq pun turut serta menemani aku..hehehe..sian dia 1st year kat u da kena raya kat rantau orang gara2 sikap kebudak2kan akak dia..(aku sangat zalim???huhu)

dipendekkan cerita..aq tak sempat buat bju raya (kaen da beli..tp nda sempat antar kat tukang jahit..hu2)..ari sabtu tu aq ada kuar g changlun n telah berkenan dgn beberapa pasang baju kurung moden tetapi malangY harga bju2 tersebut sangat mahal @ dalam bahasa italinya unreasonable..lagipun aq telah berjanji nak blikan bju raya kali ne tuk mama aq..(thun lalu aq blikan da tuk tuan hj..ternyata bliaw amat berpuas ati dgn pilihan gue)..mama aq pesan dia nak baju yg ada labuci kat leher n tangan baju tu..(fuuuh...ne mst taste mahal..hoho pokai gue..opps..kena ikhlas..)

banyak jg la baju yg aq tgk2 n usha..smpai akak jaga kedai tu naek heran..hehe..sowila customer has the right neyh..namun hasilnya tada yang berkenan..semalam aq duk usha kat on9 butik pla..ada ya aq berkenan n harga mmg mntap tp mslhY tada labuci2 indah menghiasi leher n tangan baju..


ne kalu mak aq pakai mseti mata tuan hj tak berkelip n terus melupakan hasratY tuk berbini lg 1..ahaks..cantik ka?.mak aq orgY cerah..mst sesuai pakai wrna2 mcm ne..(owhh sgt rindu kat mama..sob3)..

skarang pun aq tgh duk usha2 bju lam on9 butik..padahal test ari kamis ne..he3..bru sekerat nota tu aq baca..opss..tlebey suda ne..ok2..smbg stdy dlu ya..baju raya t aq usha2 korg lg..heheh..

0

when a trust has been taken away..

Posted by mieZa taiB on Sunday, August 30, 2009
i trust u..

n u trust me..

but when da trust has been broken..

can i trust u again???..

final word:i can't trust u anymore..sorry..its complicated..

4

bSahur paDa Hari ke-5..

Posted by mieZa taiB on Wednesday, August 26, 2009
pada kali ini kami memilih untuk bersahur nasi goreng berperencah adabi, telur goreng n tom yam..spt biasa chef yg betggjawab masak lauk2 tersebut ialah kami bertiga..alhamdulillah smua yg bsahur pada subuh ari tu sangat berpuas ati n epi..spt biasa bukti2 bersahur akan dipaparkn dlm blog ne..


p/s: pada sahur ke-4 kami hanya makan roti shaja d atas kegglan utk memsak dgn lajunya dan masa yg sgt tdk m'izinkn pd waktu itu..he3..manakala pada sahur yg ke-6 kami tdak smpt mgambil pic bukan kerna sgt lpar tp ingin mengejar masa dan masing2 sgt kpenatan mnelaah plajaran gara2 pada wktu ptg ini jam 3.30 kami tpksa mnjwb mid sem test subjek admin yg thp dwa susah itu ..sekian.. owh ya dengan ini sy mngambil kesmptn tuk wish bday kpd cik lia mrangkap bff cik dyla..slamt ari jadi ya..smga pjg umr n mura rzki dek..he3..

0

sahur d 3 ramadan...

Posted by mieZa taiB on Sunday, August 23, 2009
seperti biasa..cik miemi akan mengejutkan kawan2nya iaitu cik dylla n cik jezz tuk bsahur bersama2..
lauk ari ne dimasak bersama2 iaitu ayam msk kurma(cik mie msk), nasi(cik dylla) n tom yam(cik jezz)..inilah hasilnya pada sahur ramadan kali ini:

mereka bertiga makan dengan puas ati pada sahur kali ini..dan tom ym yg dimasak cik jezz sgt mnyelerakan..(tQ cik jezz ya)..mudah2an tiga sekawan ini dapat bersahur bersama2 sehingga ke penghujung bulan ramadan al-mubarak yang mulia ne..sekian sahaja nukilan ringkas kali ini..kita bertemu lagi pada masa hadapan..selamat berpuasa kawan2 sekalian...

0

naK beLi...huhUhU..

Posted by mieZa taiB on Saturday, August 22, 2009

lawa kaN???
duA2 canTik..harGa mmG boLe tahaN..naK beLi..tP kalU korG naK adiahkaN smpenA ari JadI aQ akaN datG poN boLe..eMmmm...yG mnA 1 Lg cuN yA..y atS ka @ y BwaH???

p/s: miemi tgH konfiu$$$..

0

selamat berpuasa ya semua orang..

Posted by mieZa taiB on Saturday, August 22, 2009
bulan puasa @ lebih tepat lagi bulan ramadan al-mubarak tiba lagi..
dan menjadi kebiasaan untuk bangun sahur setiap hari slama sebulan ini..
ne puasa yang ke-3 disambut oleh aku n rakan2 sperjuangan selama stdy d u terchenta ini..hehe..
kali ini dgn adaY priuk cik dyla n feny maka kami boleh masak plbagai hidangan lazat2 lg bermutu shingga bole menunjukkan bakat2 yg tpendam slama ne..(padahal msk mknn dlm tin ja..hoho)
ne la bukti2 yg dpt d saksikn sewaktu bsahur slama 2 ramadan ne..hehe..saksilah..:


pic ne d ambil pada 1 ramadan..

ne pla juadah tuk sahur pada 2 ramadan..(plan maw wat tom ym tp last mkn megi tom ym pla..hehe)

apa2pn tQ byk2 kpd kwn2 yg sudi dtg blik tuk mkn bsahur bsama2..luv ya al..n slamat mnymbut bulan ramadan/puasa yg mulia..marila kta mnambah amalan ya kawn2..

Copyright © 2009 tHe sLeepY daMseL All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.